måndag, maj 21, 2007

inte ett enda par högklackade?

De senaste fem åren har det varit ett jäkla holabaloo varje gång jag fyllt år, så nu när jag fyllde extra firbar sifferkombination så skulle inget vara annorlunda. Festen blev dock något senare än vanligt eftersom vi skulle hinna kombinera det med inflyttningsfest också. Herrejävlar vad folk det kom! Så fina presenter vi fick! Så imponerade alla var av vår balkong! Jag själv blev mest imponerad över att nästan 40 fulla människor inte ger en enda skada på en spritt ny lägenhet mer än lite extra disk och öllukt än vanligt. Vi hade en 8h lång playlist som fick köras två gånger. Dagen efter kom en stor mängd av festdeltagarna tillbaka och invigde vår nya grill med bakiskorv och bröd och pommes. Fint som snus och jag tycker lite mer om vår lägenhet och alla vänner som ryms här för var dag som går.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt skoj det låter som ni haft! Vad fick ni för presenter? Vill se mer foton på lägenheten och balkongen!! :)

Anne sa...

Ah, låter som en bra fest och dagen efter festerna brukar vara minst lika bra. Det sötaste är att alla skorna står i hallen. Hade de kanske på sig de höglackade "finskorna"?

Anne sa...

Eh, jag glömde tacka för länken. Tack söta!

Anonym sa...

Åh, grattis, jag gillar bilden. Högklackat är obekvämt och överskattat

Daniel Storey sa...

Bakisgrillning kan vara det bästa jag hört sen David Hasselhoffs senaste platta! Jag måste direkt scouta i kompiskretsen för att utse bästa grillplatsen för sommaren.

egoistiska egon sa...

anki: det finns en länk med mer bilder på forumet, sett den?

anne: haha, det har jag inte ens tänkt på, att alla skor stod i hallen. nu kom jag faktiskt på att det fanns ett par högklackade och de stod vid balkongen hela tiden eftersom de tillhörde en av rökarna. annars var det inga skor inomhus alls. förvånad över allas snällhet att vara snäll mot inredningen, exempelvis golvet :)

hellan: ja! jag kan inte gå i högklackat överhuvudtaget. fysiskt omöjligt.

storey: bakisgrillning är det bästa! och vår balkong är redan utsedd till bästa grillplatsen för sommaren bland vår kompiskrets.

TORGNYSDOTTER sa...

Fan va trist att jag inte kunde komma. Om inte annat för att höja klack-statistiken...
Hoppas ni hade en fin kväll! Jag kanske kan få en privat visning snart?

egoistiska egon sa...

det var en riktigt fin kväll, och självklart får du privat visning så snart du önskar! du/ni är så välkomna så.

Jenny sa...

Hade jag varit där så hade ännu ett par klackskor funnits!