tisdag, januari 30, 2007

förlåt.

Vilken uppståndelse över bilden. Känner mig elak, ifall jag har lurat någon att tro något annat om mig. Ber om ursäkt. Men jag är varken mörkhårig eller blond (det är fejk). Inte heller kort, utan snarare jävligt lång. Långt är även mitt hår som växt som ogräs, tack för alla komplimanger! Blir tyvärr inte heller mer svartvit än att min hudfärg är av nyansen likblek. Förlåt. Jag hoppas ni fortsätter läsa, ändå. Som en ytterligare bortförklaring sa K när jag la upp bilden att det faktiskt inte ens ser ut som jag, riktigt. Så det finns kanske fortfarande hopp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ojjj vad folk haft kommentarer om biiilden;) Jag tänkte att du såg ut just så nu;) Och som sagt- jävligt tjusig i långt hår!!! ge mig lite tack?;)

Kerstin sa...

Och jag som älskar bilden och tycker att den var aparolig :)

Jenny sa...

Jajisses, någon ordning måste det ju vara på torpet! (Bilden är oootroligt fin och rolig och ni båda ser ut att vara kära, roliga och snygga). Och nu låter allt som ironi. Det är inte meningen. Kram på dig, kära!

egoistiska egon sa...

sandra: känns tryggt! :) du kan gärna få lite. tar bort typ halva håret varje gång jag klipper mig, haha.

jenny: det lät inte som ironi, men jag kanske borde ha varit lite tydligare i mitt inlägg nu. jag blev mest bara förvånad då jag var övertygad om att alla visste exakt hur jag såg ut, haha.

Anonym sa...

jag håller med k :)

Anonym sa...

följer den sjukt roligaste debatten på länge.