tisdag, november 07, 2006

så tar vi lite mer rosa.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hade hört från vänner och bekanta att nu fanns det minsann en rosa mobil, så snygg att de som till och med inte tyckte om rosa skulle gilla den. Nä. Jag tycker inte om den blå varianten heller. Själva mobilen är ok, men färgen? Ungefär som naglar på svarta tavlan. Häromdagen surfade jag förbi (det borde finnas ett motsvarande ord för zappa på internet, surfa runt är långsammare än att zappa) en blogg där någon hade fått rosa ipod-lurar. Jösses.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var inne på samma blogg, då tänkte jag på dig. Visst är det lite farligt? Att jag tänker på dig.

Alex sa...

den som tänker på dig är jag. det blev fel. blogger du vet.

egoistiska egon sa...

haha. jag läste kommentarerna i mailen först och började fundera om jag hade fått en anonym stalker. det är trevligt att du tänker på mig tycker jag, däremot är det farligt om du tänker på mig som den stora hataren av rosa. det är jag ju, visserligen, men inte mot alla som har rosa plagg. fenomenet rosa avskyr jag! men jag tycker du ska fortsätta tänka på mig.
:)

Kenneth Grönwall sa...

Usch ja den där är fan ful, självaste modellen och allt.

egoistiska egon sa...

k: men den svart/gråa är ändå ok, det finns mobiler som jag skulle ha längre ner på ful-listan. den här metallicglansen ställer till det mycket också.

Alex sa...

jag kan inte tänka på dig mer förrän jag får ditt riktiga namn. jag avskyr att skriva egoegon, det tar emot varje gång.
bäst vore om du heter typ Elsa-Marie eller Tuvalisa. Men det gör du nog inte.

egoistiska egon sa...

alexandra: ledtråd: mitt namn finns i en kommentar skriven för ett par inlägg sen ;)

Kenneth Grönwall sa...

Nä inte ens den svarta är snygg, egentligen finns det inte många mobiler alls som känns riktigt så där snygga...mest bara bra på sig höjd. Jag vill att Apple ska göra en mobil snart :)

Kerstin sa...

Åh, snygg och smidig modell.

egoistiska egon sa...

different: jag hoppas du skrattar med mig och inte åt mig ;)

k: ja då skulle du vara nöjdast på jorden. puss!

kerstin: ja modellen köper jag, färgen klarar jag icke av.

Anonym sa...

VILL HA, vill ha, vill ha! :)