söndag, oktober 01, 2006

phu.

I fredags, efter att ha jobbat och haft möte med min projektgrupp, så trodde jag att jag skulle dö av någon slags utmattning i kombo med hunger. Åkte till K för att vara ynklig i hans soffa och gnälla över att jag var så matt. I lördags bakade jag scones till frukost för att sen sitta med det här helvetesprojekttexten från klockan 12 till 18. Sen cyklade vi och handlade mat, sen satt jag nog en timme eller två till med textjäveln. Efter ett par filmer, en där vi fortfarande inte sett slutet på eftersom det måste vara något fel på skivan, kunde jag inte somna. Imorse klev jag upp, tog mina väskor och åkte hem för att skriva klart texten. Jag känner mig missnöjd och helt slut i huvudet. Om ni nu inte förstått det. Sen vann DIF på Stadion (äntligen!) och nu blir det mat och bio. Farväl Falkenberg. Allt för att samla lite krafter inför seminariet imorgon då texten ska vara inlämnad för att sen orka ta tag i de andra fyra uppgifterna som ska vara inlämnade på onsdag och så ska jag jobba på tisdag. Det är mycket nu.

Inga kommentarer: