torsdag, september 28, 2006

jag älskar dig.

Du är det mjukaste som finns. Jag satt med fingret i munnen och visade var tandställningen hade suttit de där åren den satt där. Du log och kysste mig. Förlåt, jag kunde inte låta bli. Får jag göra igen?
Det var inte första gången du sa så till mig, men det var första gången innebörden av kyssen var något stort. Att det verkligen var vi. På riktigt. Du höll om mig och jag föll in i din mjukhet och var bara lycklig. Äntligen. Min soffa var lite mindre blekt blå och Top Model rullade på tv’n. Du höll om mig och du har inte släppt mig sen dess. Idag är det ett år sen.
Jag älskar dig, lite mer för varje dag.

6 kommentarer:

k sa...

Åh vad fint. Vad fina ni är.

Anonym sa...

Åh.. det pirrade till i magen bara jag läste det. Och så funderar jag på när just DET ögonblicket ska komma för min del. Åh, igen :)

Anonym sa...

Lovely!

Kenneth Grönwall sa...

Jag älskar dig min finaste fina! Tack för det bästa året någonsin!
Puss!

Anonym sa...

Love is great :)

It´s all about me sa...

så sött:)