måndag, september 25, 2006

dagens, 25 september.

Alexandra har alltid så bra listor så nu snor jag en från henne.

DAGENS VILL HA: En manick som gör att mitt dygn är 30 timmar långt samtidigt som alla andras fortfarande är 24. Tack.
DAGENS KLÄDSEL: Äggulegult långt linne med brottarrygg + röd sweatshirt med båtringning (gina tricot hittar på så roliga grejer) + svarta slitna jeans + underkläder.
DAGENS SMINK: Snabbt ditkletad mascara, ljusrosa ögonskugga och lite rouge för att inte se helt död ut.
DAGENS FRISYR: Två flätor.
DAGENS HÄNDELSE: Hur enkelt det är att göra av med pengar på h&m.
DAGENS LÅT: Richard Ashcroft – Cry Til The Morning

DAGENS PLANER: Åka till Lidingö, äta, hångla, plugga, sova gott. Har redan hunnit med att plugga, shoppa och jobba.
DAGENS SAKNAD: Tid! Ge mig TID! Jag saknar tid.
DAGENS DUMMASTE: Min dator. Fyfan vad jag hatar min cpjävlaäckeldator.
DAGENS SJUKA: K. Jag blev nästan frisk efter helgen och han blev sjukare. Stackarn.
DAGENS DROG: Äpple! Påsen var tom efter fyra. Hrm.
DAGENS ROLIGASTE: Ja, eh. Just nu är jag bara sur så jag säger inget.
DAGENS FAVORIT: Att jag duschade direkt imorse.
DAGENS KRAM: K i Fältöversten på vår lunchshopping.
DAGENS KÖP: Strumpor, boxertrosor, mascara, skärp, schampo och balsam på H&M. Hejdå pengar!
DAGENS GODIS: Inget, det blev tillräckligt i helgen.
DAGENS HUMÖR: Har gått från bra humör till stressad, sur och grinig.
DAGENS ORD: Tidsbrist.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag blev så GLAD så jag höll på att trilla av stolen när jag såg att jag är med på din bra-skriv-lista nu! :)

egoistiska egon sa...

men det är klart moni. borde ha lagt till dig där för längesen, men jag har varit dålig på att uppdatera. :)

It´s all about me sa...

jag vill oxå stå med på din blogg-lista:) Fast du kanske inte gillar den så mkt förståss...hehe. Jag vet ej hur man gör en sån där lista ens, blää.