fredag, maj 12, 2006

gurra is no more.

När jag fyllde två år hade jag Gustav Vasa-frilla. Nu har jag andra saker istället. Jag har studieskulder. Jag har 110 högskolepoäng. Jag har minst ett år kvar tills jag har min examen i medie- och kommunikationsvetenskap. Jag har ett extrajobb på kvällstid som jag har haft i över två års tid. Jag har ett annat, ganska nytt extrajobb på dagtid som är hur ballt som helst. Jag har problem med stress. Jag har en mycket utpräglad perfektionistisk ådra. Jag har en förmåga att rapa väldigt ofta. Jag har säsongskort på Stockholms Stadion. Jag har ibland låtsas kunna skriva journalistiska texter. Jag har bott i Stockholm i fem års tid. Jag har världens finaste pojkvän sen snart åtta månader tillbaka. Jag har valt att inte åka utomlands i höst utan istället läsa Kreativt skrivande.
Jag har ganska mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du é duktig du, bra där! =)

Anonym sa...

stort grattis till alla dina tillgångar!